De finns tusen andra men ingen som du.

9 månader med världensbästa'
vi har haft en underbar tid tillsammans, visst de går upp och ner men de är livets gång. De som stärker mig är att vi klarar alla jobbiga stunder som har drabbat oss.
Jag förstår verkligen hur mycket jag älskar dig nu, jag tror inte jag gjorde det i början hade ingen uppfattning av vad som stod framför oss, och snart har vi varit tillsammans i ett helt år!
Tiden går så oerhört fort, de var inte länge sen vi satt i den där soffan och bara höll om varandra. Den kvällen då vi låg i gräset och önskade bege två att vi skulle bli tillsammas den natten när stjärnan föll.
Och kolla vad de har lätt nu? jag har en underbar kille jag vill dela allt med.
Puss på dig, jag gillar verkligen dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0