Håll i mig och släpp aldrig taget †

-
Jag har så mycket jag kan berätta om dig för alla, pågrund av att jag är så stolt att få vara tillsammans med dig! Men allt detta håller jag inom mig för de räcker för mig att veta att du just är perfekt och hur underbart de är att jag får ha dig som min pojkvän.
Alla sekunder, minuter, dagar, veckor, månader som vi spenderat tillsammans är värda guld!
Kan inte tänka mig en bättre kille än just du Simon.
Du lyser upp min vardag, de finns ingen betydelse om hur besviken, arg, förtvivlad jag än är för du kan alltid få mig le och skratta bara på sekunden. På ett sätt bara du kan!
Dina ögon, din röst, ditt sätt att gå, dina armar hårt kramande om mig, ditt leende, ditt mjuka hår, ditt skratt, dina läppar, din härliga lukt, dina kyssar, din varma famn.
Ja alla de sakerna jag rabblat upp och så många saker som återstår gör att jag får rysningar i hela kroppen.     En sån vacker kille som tillhör just mig!
Jag kan inte förstå hur det är möjligt, men jag ångrar inte en sekund av våran kärlek.
Allt vi kommer gå igenom i livet är spännande,
men de som är de härliga är att vi kommer göra allt det som står framför oss
tillsammans!

Jag älskar dig Simon Gustav Kraft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0