ΔΔΔ

Hemma efter en skön och sten hård träning med brudarna.
Dagen i hellhet har varit mycket skrattfull och mycket glädje i skolan. Redovisning har gjort, balen börjar mer och mer bli komplett.
Längtar så innerligt till avlsutningen lika mycket som jag ändå inte vill lämna min fina klass bakom mig och börja ett nytt liv nästan. Men dom som verkligen står mig nära kommer alltid finnas hos mig.
-
Efter mötet om lokal och andra roligheter om balen, drog vi till närmaste butik och köpte winerbröd och munkar som vi smaska på i solskenet i hamnen.
Såna stunder är härliga i livet, då man inte behöver tänka på något annat än just dig själv.
Härliga mobilbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0