sista dagen avklarad!

Som rubriken säger igen med skolgång på guldkroksskolan för mig inte.
Nätterna är delvis sömnlösa nu när allting är så nära, klänningen är här,bilen står och glänser på gårdsplanen,ros hämtas idag, även min killes frak ska hit.
Magen är som ett stort fjärillbo, kan inte fatta att jag i morgon går ut med alla mina vänner! Och vi kommer vara hur lyckliga som helst.
-
Idag väntar den årliga aktivitesdagen på guldkroksskolan, sedan väntas plock och fix inför de stora i morgon.
Lärarna var så snälla och bjöd på glass och andra godsaker efter skolan igår och sedan mot kvällen väntade brännboll och grill men våran fina klass!
Kommer aldrig få en sådan fin klass som vi är, gillar verkligen er grabbs o tjejor!


bättre klass får man finner du inte~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0