† GLÖM DOM SOM VILL SÄNKA DIG

Fredagen ser från mitt håll inte alls bra ut.. Regn, kalla vindar.
Ikväll bär de av till skövde för match och jag har minsan inte tänkt att gå där utan att ha kört slut på all energi jag har nu! Trött på att förlora match efter match vi är bättre än så.
Skolan är riktigt seg nu alla väntar på sitt jäkla sommarlov! Vilken jävla fet sommmar som väntar.
-
Stockholm väntar nästa vecka med klassen veckan efter de så har vi skolavslutning,bal,sista natten med gänget.
Fullrulle hela tiden, jiiiiihhaaa!


Kommentarer
Postat av: Tola

Hej gumman, du får gärna smsa mig om alla tider för din avslutning, bal och detdära ;) Kram!

2012-06-01 @ 22:23:59
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0