alla strävar efter lycka, men vad innebär då lycka?

Ett mycket snabbt inlägg innan jag drar mig mot köket för en mycket god kvällsmat.
Veckan är i fullgång och pojkvännen sover här i natt pågrund av ledigheten i morgon.
Efter nationaldagen i morgon blir de tidig uppstigning för stockholms resan med alla nior!! Längtar ihjäl mig till den mysiga huvudstaden tillsammans med mina bästa vänner.
-
Sedan väntar sista vecka i högsatdiet!! de är sjukt att tiden har gått så fort. Att vår klass kommer inte finnas mer till hösten. Att vi då valt våra egna vägar och kanske aldrig med möts igen.
Både mycket spänd och orolig inför avlsutningen, var kommer alla ta vägen efter ett hejdå?
Kommer vi ses i morgon eller aldrig mer?



fina bal bilen~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0