kärlek, kärlek, kärlek

Om jag skulle beskriva mina känslor,lycka,skratt,leenden som du gett mig skulle jag betrakta mig själv som att springa på de mjuka molnen som seglar förbi ett efter ett över oss.
En vardag utan dig vid min sida, är som en regnbåge utan alla sina vackra färger. Tråkig,trist,dyster. Vi behöver varandra för att klara allt de som är jobbigt just allt de som man behövs två till.
Vi är som handen i hansken, passar så otroligt bra tillsammans.
En sån kille som du är jag lyckligt lottad att ha fått chansen att hitta, att inte stå där med tomma händer utan ha någon som alltid finns bakom mig och ger mig styrka i alla lägen. ger en värmade kram som gör hjältedåd. Tillsammans med dig är jag starkare än någonsin.
Du och jag simon, du och jag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0