härliga tanke

Sitter här med musik i öronen och drömmer mig bort. Där jag ligger på en strand i solen sken med allt jag behöver.
-

 Mina vänner. Sommar. Pojkvännen i ens armar. Sovmorgon. Musik.  Sena, varma sommar kvällar tillsammans med sina bästa vänner. Natt dopp. Min härliga familj. glädje tårar. Mysa ner sig i pälsen på Stella. Godis. Att mysa. Skratta så mycket att så du tappar luften. bära pojkvännens t-shirt. När du känner dig riktigt taggad. Bara njuta av när en hojj smatrar förbi. Sova två om natten. Grillad kyckling & potatisgratäng. Springa ut en sväng med en låt man älskar i hörlurarna. hundvalpar. Låta fingrarna glida längst med överkropp på den du älskar. Känslan när du klarar av något som du själv tvivlat på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0