Saker som måste finnas för att dagarna ska gå igenom!

Dagen har precis börjat här hos mig & idag kommer en mycket fin kompis på besök här.
Här hemma längtar alla till helgen då släkten beger sig av tillBoda borg i Karlsskoga.
Jag har varit på detta stället en gång tidigare och ja de var verkligen ett minne för livet. Om jag själv skulle beskriva Boda, skulle jag gemföra de med fångarna på fortet.
Du går in genom en dörr som leder till ett helt okänt rum och utan någon helt aning om vad du ska göra här, ska du klara ett uppdrag så du kommer vidare till nästa rum med din grupp.
Om du klarat de tre ihop hängade rummen är uppdraget avklarat, och man får en stämpel som visar detta.
-
Rekommenderar verkligen Boda borg, nu ska jag ner på mitt rum och röjja upp lite innan Josefine kommer.
-
Googlebild


Kommentarer
Postat av: michelle bergström.

Sv. Ja tyvärr.. :( Tack så mycket. :)

Ja det kan vi göra, men då försöker jag göra det lite senare, för ska dra till en kompis strax. Det är okej eller? Kan säga till när jag har gjort det. :)

2012-01-05 @ 11:52:16
URL: http://michellebergstrom.se
Postat av: anonym

Ah visst, länkar dig direkt ;)

2012-01-05 @ 19:54:15
URL: http://mheely.blogg.se/
Postat av: michelle bergström.

Sv: Förlåt, hade missat din kommentar så hade inte godkänt den + att jag helt hade glömt blogg länkbytet. Men jag har gjort det nu iallafall. :) Du får gärna säga till när du också har gjort det. :D

2012-01-05 @ 21:57:27
URL: http://michellebergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0