förlita dig aldrig för starkt på någon, för höga förhoppningar krossar ofta förtroende.

Bloggandet ligger lågt. Och kommer förbli, livet är orättvist just nu.
Varför ställer jag mig frågan hela tiden, vad har jag gjort för att bli behandlad så här?
Jag bara frågar..



Älskling, jag är ensam, trasig farlig utan dig. Ingen kan ge mig den hjälp jag behöver, de är bara du fina du som kan läcka de sår du lämnade efter dig' Bara du.
' detta var de omöjliga, de som du skulle klara av. Men nu när allt sprack, hur ska jag klara mig utan dig?
Din plats står tom nu, den påminner mig om våra dagar. Du lärde mig allt hur ni hundar beter er, när ni är ledsna,arga,glada eller helt enkelt behöver någon som bryr sig om er.
Men nu hjärtat? du får de underbart i himmelen jag lovar dig.
Lova mig att vänta på mig där uppe jag kommer snart' Jag älskar dig Sally.

Kommentarer
Postat av: ebba :)

nej vad tråkigt! :(

vila i frid! och finns så att du vet!<3

2012-01-04 @ 17:48:31
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/
Postat av: michelle bergström.

Åhh gud vad hemskt.. :( Hoppas hon får det bra. vila i fred..



btw, vill bara säga att du har en grym blogg.

kram.

2012-01-04 @ 21:52:50
URL: http://michellebergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0