footloose

Vill rekomendera en mycket grym film jag fick tips om att se, Och för er som inte sett denna!
Hitta filmen och sett er framför denna magiska film, Jag blev fastklistrad vid den. Vilken höjdare.
Bra musik, bilrace suvuräna dansare!
Ska ta en kväll med min pojkvän och tvinga han se denna härligheten, noporblems!
-
Ja slut på de roliga och tillbaka till verkligheten. Nationella i svenskan återstår nu bara ett prov kvar som gör muntligt efter sportlovet, helt okej.
Sportlovet ja, har inte mycket planer inför detta men hoppas på att de blir ett riktigt bra lov med fart och skratt!
Nu ska jag ta och tragla igenom min kemi uppgift och se om jag blir något klyfigare, hejs!
tagna från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0