Oh you know, you know, you know †

Dålig bloggning, tråkig, kass, urtrist, galet dålig, piss, skit, hemsk, fruktansvärd som resluterar helt värdelös bloggning av mig.
Men allt omkring mig just nu är väldigt jobbigt, mycket händer mig just denna tid och de tar snart knäcken på mig.
Jag vill vara alla tillmods vara den som verkligen finns där och torkar bort tårarna från kinden.
Men de går inte vara där för alla och minst i detta fallet bloggen, jag vet inte när jag kommer tillbaka förlåt men jag orkar inte ha ett ansvar till på axlarna orkar bara inte hejdå..
-
En bild innan allt brast ut, en bild då jag inte visste vad som stog på spel.
En tjej som var helt inne på spåret, som var lycklig,glad,bekväm,pratsam,skrattfull,sprallig,snäll,omtänksam.
En tjej som just nu bara driver mer och mer ur banerna, en tjej vilse i sin vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0