Att lära utan att göra, är som att älska utan att röra♥

Godmorgon där ute. Hade tänkt att ge er en in kik på de dagar som har gått.
Helgen spenderades med kompisar och pojkvän som visade sig bli ett antal longboard åk!
Ja lonkan är fram tagen, gatorna i stan sopade så de rullar på för fullt här.
-
Går dagen började med att jag gick ut på en powerwalk i 2 timmar, sedan kom en mycket hungrig och trött tjej hem och duschade av sig. Och inte långt efter de ringde pojkvännen och fråga om jag ville följa med och bada och så blev de.
Simon stannade över hos mig och nu sitter vi här och har just ätit frukost. Idag blir de en sväng till skövde för shopping och andra trevligheter väntar med massvis av vänner i kväll!
I morgon kommer jag åka till karlsborg för att hälsa på min underbara kompis och även vara med på ett djurläger och denna gången lära mig klippa får bl.a.
Hoppas ni har ett bra påsklov allihopa hejs!

Kommentarer
Postat av: ebba:)

åh vad ni är söta!:)

2012-04-12 @ 16:48:45
URL: http://ebbahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0