~ You are my bestfriend' honey' soul' My everything ~

Detta inlägg är speciellt riktat mot en person, en person som ger mig glädjen vart jag än ser henne.
En person som jag saknar något enormt, du ger mig styrkan när jag väl är nere på botten.
När benen inte bär mer, när koppen säger att den vill bort.
Du får mig på benen igen du gör så att jag övertalar kroppens beslut, och gör så att hela jag skiner av lycka.
Precis som en vän ska vara, en vän är den som kommer när alla andra försvinner precis som du Josefine!
-
Du nu vill jag att vi tar och fattar ett beslut om att träffas och göra de vi är bäst på!
För jag saknar dig så att de gör ont i bland älskling..
Bara för att få se dig en stund skulle betyda så mycket, bara att få krama om dig. Tiden har gått fort och de har blivit förlänge sen du var hos mig!
Nu måste de bli ändring,  ps. I Love You ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0