~ It's the little thing that makes life big ~

Regnet har smattrat mot rutorna hela dagen och blåsten har susat, nu är hösten kommen.
Jag själv insåg idag att sommaren har dragit här ifrån lämnat kölden kvar hos oss, vill inte inse detta men tyvärr lyder sanningen så.
Min sommar var helt galen, den bästa och nu är den som bortblåst och jag sitter med läxor, träning på träning.
Och så kommer de se ut nu ett bra tag, de är bara gilla läget & fortsätta!
Nu i nian är de att ge allt, varken om man orkar eller inte de finns ingen annan än just du som klarar sig i genom de hela.
-
Första träffen med fotogruppen idag, som vi tillsammans kommer vara i sju veckor fram över med olika fotouppgifter och teman.
Är verkligen taggad till allt detta, vi är fyra jätte duktiga tjejer som har en stort fotointresse som kommer göra stora framsteg och dunder resultat.
Nu ska jag sätta på en film och riktigt mysa ner mig i sängen efter en tuff dag!
Godkväll!
~ En härlig sommarbild på mig & mathilda ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0