~ att gå vidare är tufft, men de lönar sig ~

Godmorgon!
Studie-dagen har just börjat och känner redan nu att den kommer bli suuuper bra, visst visst jag måste "studera" lite har lite prov och inlämning i skolan nu.
Men annars så blir de en dag med bästavän, gå på fik tillsammans och kanske färga mitt hår får se vad vi hinner med.
Vi ska nog förmodligen träffa våra små söta pojkar också, Så denna dag kommer sluta bra känner jag på mig redan nu faktiskt.
-
Skolan rullar på och imorgon väntar friidrotts-dagen som alltid är lika kall & blåsig varje år!
Men man gör såklart sitt bästa där borta och hoppas på bra resultat, satsar på att följa med till triangel-kampen detta år.
Triangel-kampen äger rum i karlsborg detta år och då möter  du motståndare från både Tibro och Karlsborg, har inte kommit med där innan men känner att jag kanske har en chans detta år.
Nu ska jag upp och göra en riktigt god pannkaks-frukost, för jag blev så sugen på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0