~ A day to Remember ~

Denna vecka börjar leda mot sitt slut, klockan är 17:25 söndagen 18 september.
Jag vet inte vad de är men, denna dag känns speciell inte som alla andra inte lik någon dag som denna.
Kan inte sätta fingret på vad men något är det.
Helgen har flygit förbi men blev så fruktansvärt bra, en nära vän fyllde år så vi drog i hop några stycken och firade honom.
Gick på Pizzeria, fixa i hop en liten present till han. För de ska du veta att du är värd mannen!
Slutade med att de blev filmkväll & myys här hemma och fyy vad jag älskar när jag har mina nära och kära omkring mig.
Jag är starkast i världen, oslagbar ja, jag kan inte veskriva känslan när man känner att man har precis allt som jag önskar.
En sak vet jag och de är att jag har haft en sån tur att få lära känna er, ni är bra!
-
Grattis Victor!
vill även tacka Simon & Julia också för denna
underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Tricia♥

miss u to<3

2011-09-20 @ 07:30:08
URL: http://wearebeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0