Skola, fotogruppen, innebandy....

Ja rubriken visar den största delen av min dag, har varit i skolan skyndat mig till fotogruppen och sedan vidare till min allra första innebandy träning som var helt awesome!
Har verkligen varit dum som tvekat alla dessa år på att börja innebandy för shiit vad kul de är och inte frågan på hur ansträngande de är!
Helt blöt av svett efter två timmars hårt innebandy pass, blir att lägga sig tidigt idag skulle jag tro.
-
Vill bjuda på lite bilder från fotogruppen idag, kan inte säga allt för mycket mer än att vi fick vårat första tema idag & veckorna framåt står ännu mer teman på spel.
Kan berätta mer när en utställning av bilderna kommer, men de blir inte förän i oktober-november någon gång.
Men ni klarar er säkert, nu säger en mycket trött Ida Godnatt!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0