~ God gave rock and roll to you ~

Lånar ett för jäkla bra citat, från Kiss. Musiken är väldigt nära mig och tror inte jag är ensam om detta.
Var dag så har vi musiken omkring oss, som sagt "allt är musik, precis allt"
Toner från bilarna som bromsar hårt, till en bra spelning med ditt favoritband. Ja allt är musik!
Den känslan du får när du är förälskad den känslan har jag haft på spelningar, varit helt förälskad i trycket i bandet och ja helt enkelt musiken!
-
Black betty ~ Spiderbait
Dessa bilder är tagna på en kompis bil, en Desto är de tyvärr har jag glömt av årtalet.
Och jag tror att jag gillar att ta kort på just "raggar" bilar lite extra, hela bilden lever lixom på något sätt.
Bilens blänkade läck, och hela stucket på bilen, de kommer bli mycket bilder på just sånna här bilar framåt över.
Har även fått lov att fotografera några chader's hos en kompis, frågan är bara när jag får tiden.
Nu väntar jobbet på mig, full rulle hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0