~ du är inte ensam, du är absolut inte ensam ~

-
Innan jag tryckte på denna video för första gången, trodde jag att de var en video som jag skulle kolla på en gång tycka att de var fint av just den personen som la upp den.
Och sedan kolla vidare, men jag hade så fel!
Denna videon grep tag inom mig, och den håller ett starkt tag kring hjärtat på mig ännu idag.
Jag har en släkting som har varit med om detta, men klarade sin kamp.
Detta var då jag var liten, så jag kommer inte ihåg när min släkting var sjuk.
Och jag tackar både för att hon klarade sin kamp och att jag var så ung så att jag inte förstod vad som egentligen hände.
För jag tror inte jag skulle klarat av de jag känner många som förlorat vänner,släktingar,familj i denna hemska kamp.
Just den kampen om att få överleva att stanna kvar här på jorden med dom man älskar, men ibland orkar man inte kampen men man ger inte upp, ingen ger upp! Man kämpar alltid in i de sista.
Men släpper taget, de finns många och även jag som drömmer om nya saker varje dag. Medans den som är drabbad av cancer drömmer om att bli frisk, att vinna och komma tillbaka till sitt normala liv.
Så jag önskar er alla som har familj,vänner,släktingar eller du själv.
Jag önskar er allt i världen att ni ska klara eran kamp, att ni ska vinna och känna er starka!
Efter allt ni genom gott & lyckats de är ni värda allt för!
Och kom i håg, det är okej att känna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0