~ Bye bye Fotbollen ~

Ja inte för evigt men för ett tag så blir det faktiskt " bye bye fotbollen"
-
De var en viktig match igår, de hade jag ställt in mig på redan i måndags. Många som jag kände spelade i motståndar laget och jag ville visa att vi var så mycket bättre än dom, att jag var så mykcet bättre än dom!
Dommaren blåste i gång 40 min halvleken och spelet var i gång, jag hade käning i låret i början av matchen men viljan av att vinna var strakar än smärtan, så mmycket starkare!
Efter 35 minuter av första halvlek, hugger de till i låret som jag vet inte vad.
De är som att någon ligger och drar en skrovlig, rostig gammal spik ur och i muskeln.
Men viljan av att vinna lät inte låret vinna, de som fick mig haltande av var tränaren, tränaren som såg att jag inte kunde mer.
Och tur var väl de annars kanske jag skulle dragit av lårmuskeln, jag satt resten av den matchen.
Jag tror aldrig jag haft en sån här smärta så att jag inte kan gå någon gång tidigare aldrig.
-
Förmodligen har jag en muskel bristning, att jag sträckt ut muskeln eller dragit av något muskelfäste.
Så de blir inte träning på ett långt tag för mig.
Detta kommer göra att jag får mer tid till bloggen, men vad hjälper de? när jag inte har något att skriva om.
Ha en bra dag alllihopa!
The funal Countdown - Europe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0