when life brings trouble you can fight or run away.

rubriken säger det mesta, livet kommer med trubbel i bland & just nu har mina nära vänner och jag stött på ett stort trubbel som bara blir större om man låter de gå med tiden.
Därför måste vi ta tag i de och de är inte alltid så lätt, och jag vill ge den hjälpen mina vänner behöver.
-
Har egentligen mycket roligt att berätta också, men känns inte bra att framstå med positiva tankar och händelser när andra behöver hjälpen från mig,
Ibland måste man skriva av sig sina tankar & känslor, även fast de inte är de roligaste att läsa.

Har du någon gång tänkt på att den som spelar stark är oftats den svagaste när de väl träffar en.
Även den bästa kan göra fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0