bbaaaaby you light up my world like nobody else

Måndag igen och en ny skolvecka att ta sig igenom, trött och sliten är jag och jag tror vi flesta känner så ibland.
Har haft en jätte lyckad och mysig helg tillsammans med älskling.
Vi har varit och besökt falköping & skövde, även suttit barnvakt hela fredagen. Kanske inte de roligaste men då gör man något roligt av saken så blir de plötsligt lättare.
Snart drar jag iväg på efterlängtad fotbollsträning men innan de ska jag slänga
i hop en pasta stuvning och lite köttbullar. hejs!
På lördagen besökte vi Simons mormor & morfar,
Sedan åkte vi upp till Mössebergs tronet i falköping
och kollade på utsickten och
kollade runt på deras
djurpark.
Tack för helgen!
Bara för att tillägga så gick vi i sammanlagt 384 trappsteg.
Smått ansträngade.. nej inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0