She's back on track, yes she is!

~usch för tubbel och ledsamheter, nu ska jag bjuda på lite gladare inläg~
-
Väntar just nu på att älskling ska komma, igår blev de film tittanade och bus med lillebror.
Ifredags var fotbollsavslutningen och nu är säsongen över, vi åt korv och skrattade lika mycket som vanligt, diggar er bruds!
Det finns ett pris inom fotbollen som kallas fup-priset, som ges ut till en spelare varje år i elva-manna lagen.
Spelaren som har visat utmärkt prestation, postiv inställning på och utanför plan, detta pris tog Jag och min lagkambrat hem i fredags!
Mycket nöjd med säsongens spel från alla, precis alla i laget. Längtar som tusan tills vi drar igång igen.
Tack alla för denna säsong!
Nu ska jag läsa vidare i mina nya gymnasie tidningar som ramlar in en efter en i brevlådan, medans jag väntar på Simon.
Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0