~ kärleken ser inte med ögonen utan själen ~

Sitter och bläddrar igenom gymnasier kataloger, en efter en. Känner pressen att de är snart dags för mig att lämna allt jag har här och gå in i en helt ny skola med helt nya vänner, lärare, koridorer, böker, ämnen.
Allt blir nytt precis allt!
Är spänd, nervös, lite fundersam, men ändå så himla sugen på att stå på egna ben, och klara mig själv för ett tag.
-
13 Augusti, var den dagen eller ska jag säga natten som jag insåg att du var min och jag var min.
Och om jag ska vara ärlig har jag inte haft sånna här känslor för någon som jag har för dig, just för att du är speciell.
Inte en i mängen och de är de som gör sig så underbar.
Imorgon har vi varit tillsammans i två månader, två speciella månader.
Och allt de jag har fått varit med om och delat tillsammans med dig vill jag tacka dig för, du får mig att må bra att känna mig speciell & jag gillar det.

Det handlar inte om att finna den du vill gå till säng med,
utan den du vill vakna upp brevid.
Det handlar inte om att hitta den man vill leva med,
Det handlar om att hitta den man inte kan leva utan.
I världen ör du någon,men  för någon är du hela världen.
Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0