~ I Won't Let You Go ~

Mycket lugn och skön dag har jag haft idag kände att jag behövde detta, efter alla läxor,prov,inlämningar,träningar avslutnigar o.s.v.
Alla behöver vi får vila och repa oss, annars skulle inget fungera för oss.
-
Morgondagen väntas med bästavänner, och mina bästa tjejor spelar handboll-sm i helgen så de ska bli kul att tillbringa helgen där.
Även en vän som jag inte träffat på länge kommer
förmödligen hit och hälsar på mycket, skönt att få träffa dig igen Josefine.
Nu vill jag slänga in en låt som stämmer rätt bra in på dagen, för idag har de varit regn på regn på regn.. Men sånt behövs i bland också.

Saknar min ögonsten, du som läker alla sår.
Får mig att gå när benen mig inte längre bär.
Min styrka i livet, älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0