9c!

Ikväll kommer klassen ha en middag i skolan och därefter sover vi över i skolan, detta är delvis för att läsa in några timmar vi missade i åttan och även en kul grej att göra tillsamans!
Gymnasie infot var jättebra, men nu vill jag inte bli stor jag vill inte välja de finns redan så mycket. Hade en extrem huvudvärk när jag kom hem, alla ville att man skulle välja deras skola.
Men varför måste man byta när man redan har de som bäst, 9c ni är bara för bra!
-
Kameran hänger med till skolan så ni får bilder från raster, middagen och natten.
Så va inte rädda för att missa något, nu ska jag traska upp för trappan och göra i ordning lite frukost.
Cheerios!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0