you don't know me!

Varför just jag och ingen annan, alla omkring mig säger att jag inte ska bry mig släppa det för annars blir de ett helvete. Till och med jag själv säger de till mig.
Men varför låta de vara när de redan är ett helvete, jo visst du vet ju allt om mig och hur jag beter mig.
Om du nu känner mig så bra som du påstår varför gör du mig alltid så rasande, så förbannad och undrar varför jag ens har kontakt kvar med dig.
Man börjar undra vart världen är på väg, om den verkligen är så bra som alla påstår.
Jorden mår ju piss den och, varför släpper inte jorden taget när alla vi håller på som vi gör!?
Vi behandlar våran planet som skit, precis som du behandlar mig.
Som jag vore en gammal bit papper, som du gång efter gång stampar på hårt.
-
Och du jag bryr mig faktiskt, jag ska inte skriva nu att jag inte bryr mig om dig och vad du gör.
För de gör jag faktiskt, jag skriver detta för att just bryr mig.
Och tycker du ska tänka i andra banor du.
Coola ner lite, annars kommer helvetet snart jag lovar!
-
Och nej jag tänker inte be om ursäkt för detta inlägg!
För detta är fan min blogg.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej! :)

vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg?

har en tävling som pågår nu!

kika då in på min blogg, och skicka en kommetar om att du är med.

ursäkta om du inte gillar sånhär kommentar.

Ha det bra!

2011-11-07 @ 18:12:29
URL: http://rrebeckaandersson.blogg.se/
Postat av: Tricia♥

Jag hoppas innerligt att denna person inser att allt detta är så fel, att personen som sagt detta kommer få ett rent helvete tillbaka någon gång i livet.. Kämpa på Ida, vi klarar detta tillsammans som alltid!♥

2011-11-07 @ 23:05:16
URL: http://heroforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0