You and me, me and you!

Har haft en mycket bra helg med min finaste, imorgon är de en ny skolvecka som väntar och nya händelser.
Nu tar läxorna min tid ett tag, även de tunga sakerna i livet måste genom föras. För de finns ingen annan som gör de åt dig.
-
Vill också nämna att jag saknar min bästavän som har varit nere i småland och spelat Ungdoms Sm med handbollslaget och kammade hem platsen till steg tre! Mycket stolt över er brudar.
Veckan kommer bli stressig och gå snabbt med mycket läxor, inlämingar & prov så jag säger de här och nu. Bloggandet kommer sjunka till botten under veckan, hej!
Till dig som sitter inne; detta är frihet
Till dig som är i himmelen; detta är livet!

Kommentarer
Postat av: klara :)<3

sv: hej snygging! såklart du kan:D <3

2011-11-21 @ 22:52:49
URL: http://klaraarvidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0