~vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar~

Nytt på bloggen!
-
Ny desing & ny header, kände att bloggen behövde ett litet lyft så fick hjälpen av Tricia.
Hon håller också på med ny header håll utsick på heroforlife.blogg.se.
Idag väntas de spel dag med bästa vänner kommer bli riktigt trevlig, har haft älskling här i natt lika mysigt som vanligt  eftersom att Tricia är i skövde på besök hos sina kusiner.
Igår hade vi en riktig fotodag, som passade perfekt till en ny header. Mer bilder kommer när jag lagt in dom, kommer även ta kort idag tillsammans med mina vänner.
Nu ska jag kolla vad Simon och lilleborsan håller på att spela på min mobil, ha de bra!


I miss you babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0