~ välkommsfest ~

Ja som rubriken lyder, jag har en massvis att berätta men tiden räcker inte till.
Om en halv timme ska jag ner och väcka min bästa vän som har flygit hit ner till sverige från beligien, ja ni hörde rätt Tricia är här.
Och igår hade vi en liten överaskningsfest med mina bästavänner, och hade de allmänt trevligt.
Har verkligen haft en väldigt bra start på lovet och de kommer fortsätta i detta flytet, idag väntas bästa vän från mölltorp också, känner redan på mig att detta blir en toppen dag!
Nu ska jag tänka ut något roligt som jag kan väcka Tricia med, trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej nu har jag bytt blogg från jennifersund.blogg.se till jennifersund.myshowroom.se istället, eftersom vi gjorde ett bloglovin byte förut så fortsätter jag följa dig om du lägger till min nya istället:* Puss!

2011-11-03 @ 11:21:21
URL: http://jennifersund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0