NyttNyttNytt!

Sjunklingen här! Ja för min del blev de ingen skola idag, förkyldningen har tagit över mig för ett tag nu.
Så stannade hemma idag för att jag inte vill vara sjuk till helgen då jag och bästa vän ska till jönköpning, detta har vi planerat snart ett år och vill verkligen inte missa detta.
Så ska åter till skolan i morgon för att kunna genomföra allt som står framför mig.
-
Just nu sitter jag i en mysig var ziperall och kollar på gamla barndomsfilmer med en kopp varm choklad.
Allt för att halsen ska må bättre & bli lenare. Håller även på att ge bloggen en litet lyft.
Har aldrig varit nöjd med den förra desingen och headern, så fixade allt detta nu när jag har tiden över.
Klicka på f5 för uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Tricia♥

Hade inte kunnat se Designen förs nu, men den blev jätte bra! så duktig du är! ;)<3

2011-11-25 @ 12:13:13
URL: http://heroforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0