~ Löften är till för att genomföras ~

Jag vet webbcambilder är inte de roligaste, och jag ska börja fotografera mer!
Men när kölden ligger på så hårt ute går man inte ut i onödan, men lovar att de blir mycket fotografier till er från helgen!
Då åker allt systemkameran med högsta hugg! ska även göra en liten klipp film till er.
Kanske inte de roligaste för er som redan varit där know the place! men för er som inte varit på dreamhack de är till er denna film görs.
-
Ikväll ska jag i väg på en föreställning som hålls av lillasyrrans klass, börjar friskna till lite eftersom så orkar mig i väg på & har nämligen lovat också. Och löften håller man.
Och ja ni ser ju bilden nedaför hur jag kommer se ut under kvällen, lite nytt stuck i frisyr och sånt. Att testa nya saker är kul, tycker i alla fall jag. Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0