~fromday-to-day~

Dagarna rullar framåt, och julen kommer bara närmare och närmare har jag insett nu.
I lucian är de full rulle & snart ska sångerna sitta i huvudet, för att de är inte många veckor kvar inför föreställningen.
Kallare dagar blir de nu också, och mörkret lägger sig snabbt över oss.
-
Nästa vecka blir de att åka på "dreamhack" som alla pratar om, och nej jag ska inte dit och spela som man förmodligen gör utan jag ska dit med Jullia för att träffa min pojkvän och andra små "datafreeak" som är där och helt enkelt lirar spel med varandra i 3-4 dygn tror jag de är.
Ja i alla fall i helgen väntar även gymnasie träffar överallt i skövde, får ångest över alltihop så pratar helt enkelt inte så mycket om de.
Nu ska jag dejta kudden en stund med en grymfilm, godnatt!
Nala får stå för bilden, för att hon är så fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0