dear haters, we are so much stronger and you.

Jag erkänner själv nu, jag har inte gillat justin alls!
Eftersom han har inte den smaken på musik som jag lyssnar på och sen tar man andras partier som säger allt mellan himmel om honom, och inte ett ända ord dom säger om honom är positvit eller höjande.
De kvittar om du är popstjärna eller en vanlig indevid i skolan, de ger lika mycket skada hos en som person ändå.
Efter jag såg denna video som min vän la upp, ändrade jag ställning och höjer Justin istället jag har förtstått och ser på denna kille att han mår helt enkelt inte bra av detta.
Och ni som inte tror att detta är sant, eller att inte eran insats ger verkan. Ni har så fel!
Så ni där ute som har den svagheten som måste ge ut er svaghet genom våld,kränging,internet mobbing.
På folket runt omkring er, jag vill be er tänk om!
De är bara ni som åker dit på de & gång efter gång sjunker ni till botten,
'dear haters, we are so much better then you
Kämpa på justin, du är värd så mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0