23 november -11 ~ 23 november -12

Dagar hit och dagar dit, onsdagen den 23 november 2011. Om ett år vad gör jag just de datumet då?
bor jag kvar hemma eller har jag flyttat för min  gymansie utbildning? Har jag nya vänner omkring mig eller står fortfarande de gamla trogna vännerna vid min sida?
Jag skulle vilja göra ett expriment kan vi kalla detta, och se vad jag gör just om ett år detta datumet. Jag ska göra en påminnelse här och sedan om ett år exakt nu då ska jag berätta för er vad jag håller på med just idag och hur jag lever.
Tänkte att detta kunde vara en kul grej, som vem vet kan bli en tradition här på min blogg.
-
Tillbkaka till verkligheten och berätta att jag måste iväg och fortsätta med min hög med läxor och lyssna på några sköna låtar här på spotify, ha en bra onsdag allihopa!
En grym tjej tillsammans med en grym låt & musikvideo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0