Det är svårt att vara hjälte när ingen ser på

slänger in ett inlägg inom tips & trix, hade nämligen tänkt att visa er lite redigering av bilder och även tipsa om lite bra redigerings program till just bilder.
Kolla och njut!
oredigerad
redigerad
oredigerad
redigerad
oredigerad
redigerad
Nu ska "proffset" Ida förklara vad jag har gjort med bilderna, och detta som ni ser nu är ljusförstärkta bilder (och aja en är över redigerad) men sak samma, denna gång har jag andvänt mig av Picnik som är ett bra och enkelt program att lära sig.
Detta använder jag ofta om jag som den sista bilden vill få mer runda kanter så att de inte ser lika hårt ut som de fyrkantiga.
-
Använder även Photoshop som jag fick med i min dator när jag köpte den Photoshop Elements 6.0 detta kan jag inte så mycket själv om och de är inget nybörjars program.
-
Och sist men inte minst Photoscape som jag blev tipsad av en kompis om att ladda ner, gratis och ett mycket effektivft program te.x när du ska göra scheman, visa statestik och även lätt att slänga ihop en lätt header till bloggen.
Länk till nerladdning: klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0