Total blackout

Just nu sitter jag och kollar på Total blackout, och ja de finns ju verkligen människor till allt..
Jag kan inte fatta hur mörker kan förvärra situationen man är i, själv är jag mörk rädd men är rätt vågad och gör de mesta, utom när de gäller eld för jag var med om en olycka när jag var lite med just elden.
Jag hade inte tänkt att berätta här och nu vad som hände utan om ni vill veta får ni kommentera om de så lägger jag ut de i nästa inlägg.
Själv skulle jag gärna vilja vara med i detta program vilken  upplevelse säger jag bara!
annars rullar väl livet på skadad vaden eller jag har väl inte vilat ordentligt så igår på våran match blev de värre än vanligt.
Men de är bara och ta nu ska jag kolla vidare rekommenderar verkligen detta program hejs!
Klicka på översta bilden, så kommer du direkt till programet.
-

Kommentarer
Postat av: tola

Vi kan vara med i programmet tillsammans, hihi! :)

2011-05-19 @ 21:09:19
URL: http://tolajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0