Schooool ♥

Godmorgon, vaknade väldigt tidigit idag konstigt nog för jag satt uppe till hm... halv tolv i går med mitt skolarbete tror jag satt i ungefär 3 timmar och kämpa med de sen när jag väl skulle spara blev de något fel så att de inte gick att se på efter sparningen...
Men sånt är livet jag gör ett nytt försök på söndag.
Idag är de ingen vanlig skoldag utan moppe dag i tidaholm, lite små roligt och desutom slappt.
Skoldagen i går var bra fick med mig min lilla kamera till skolan så kommer här kort nedan, de finns många som vill vara med på kort och även ta! På fysiken som ni kommer se här nedan för gjorde vi varmluft balonger.
Nu måste jag äta lite innan tricia kommer sköt om er!
-
Jag älskar min kamera! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0