My life is brilliant, my love is prue♥

Godkväll, har just kommit till rätta här hemma efter en underbar kväll med gooa vänner!
Jag ville bara säga hur glad och hur bra jag mår just nu, har världens bästa vänner världens bästa pojkvän och en underbar familj.
Jag hoppas alla ni hittar denna känsla någon gång i livet framför er, eller vem vet ni kanske redan är i den känslan just nu då vet du precis vad jag pratar om!
Den underbara känslan att veta att man är älskad att man verkligen betyder någonting, och att man kan ge all kärlek och visa hur mycket dom betyder för en också.
Mycket snack och lite verkstad, vafan jag är inte kär jag är förälskad!

-

Jag älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0