Konfirmation ♥

jag börjar med att säga att jag inte har haft tiden till bloggen nu under dagarna, de har varit både jobbiga och helt underbara stunder under dessa dagar så jag har helt enkelt inte haft tiden.
Just nu idag har jag träffat nära och kära, sagt hejdå till mina kära konfirmations kompisar och tackat för ett underbart halv år tillsammans med dom.
klockan slog elva den 28 maj och vi tågar in i kyrkan, de blixtrar överallt. Pirret i magen förvandlas till kramp. Men sen släpper närvositeten när man har alla sina vännner omkring sig, kommer på att alla som är här i kyrkan är här för att titta på oss, titta på oss som dom älskar.
Kyrkoredovisnigen gick som en dans och vi är bäst, tur att de snart är återträff med er!
Nu längtar en trött Ida efter sin underbara säng!
Godnatt! ♥
Tack för all uppvakting, ni är allt fina ni. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0