It just woudn't feel right, If I didn't have you by my side'♥

Godmorgon, skulle egentligen uppdaterat igår kväll men de blev för sent. Sånt händer i bland.
Jag ville i alla fall visa lite bilder från gårdagen när jag var med Tricia.
Jag färgade nämligen hennes hår och så pluggade vi på fysiken för de skulle vara klart tills idag så vi slet väldigt med den där fysiken i går. (yy'
Idag blir de en slappis dag ska hoppa min träning för vadens skulle så att den blir något bättre sen ska jag kolla på 95/96-pojkarnas match efter det också, så fotboll står med stora bokstäver på mitt schema och de gör mig ingenting!
Just nu måste jag gå upp och äta frukost så jag kommer lite framåt nu på morgonen.
Sköt om er! ♥
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0