Hunneberg ♥

Hej förlåt för den sena upptaderingen med blogg.se har legat nere i ngn dag nu så jag har inte kunnat berätta allt för er, och okej visst jag har inte orkat de heller. Men detta är lixom min blogg så jag uppdaterar så sällan eller ofta jag vill så är de bra, gilla läget bara!
Från de ena till de andra, Om jag nu ska berätta om hunneberg så kan jag säga att jag hade verkligen tur med vädret och turen att få se alla dessa fina hundar.
Som alla år var vi kvar tills den sista hunden gick ut i ringen, och detta år vann en Jämthunds tik "best in show" som betyder att just den hunden var den bästa dom sett idag.
Mellan helleforsare, gråhund, laika, björn hund & även drever som inte var med i den sista visningen för alla hundar och ägare hade åkt hem.
Jag kom ungefär hem vid sju tiden, och jag är verkligen nöjd med dagen som alla år.
Nu väntar duschen, efter en bra dag tillsammans med Tricia!
Sköt om er! ♥
De var fler än jag som njöt av solen.. ♥

Men du kom igen vi tar och göra något galet istället? ♥


Söt som få..♥




Avslutar med vinnaren till vänster, fin tjej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0