de är bara så vissa är bättre än andra ♥

Gårdagen blev rätt lyckad även fast jag underskatta den väldigt mycket om sannigen ska fram, men vad kan man se för positvit att gå i skolan till tre och sedan konfa till klockan sex?
Men dagen blev inte alls i den ordnigen som jag hade tänkt, inställda lektioner så de visade sig att jag kunde gå hem vid två tiden och verkligen ta de lungt för en gång skull, konfan blev rätt lyckad den med och de ska bli roligt att vi konfirmeras på lördag och lite ledsamt att lämna gruppen för de är så gooa kompisar jag har lärt känna under denna tid.
Igår hade vi tårtkalas med konfan och en redovisning för föräldrar om vad vi har hållt på med under konfa-tiden.
Vill tacka alla för tiden, och ni är bäst kom ihåg de! ♥
-
Jag kommer sakna er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0