Vi skiljs enbart för att mötas igen.

Detta blir de sista "riktiga" inlägget på ungefär fyra dagar eller något liknade.
Jag hinner inte blogga alls i morgon och lördag morgon är jag inte på de bästa humöret när jag måste gå upp vid 6 tiden så jag tror jag skippar bloggandet den morgonen med, men jag hade tänkt mig att tids inställa ett inlägg åt er faktiskt (aa'
Imorgon blir de att köpa en present till min mamma som fyller år, du är bäst!
Och sen tillbringa resten av dagen med underbar personer.
Jag kan lova er att jag slänger in ett mobil inlägg i sälen men annars kommer jag har fullt upp med allt.
Dagen har spenderats med min bästa vän Clara och jag vad ska man säga "Jag älskar dig" har även gjort en packnings lista så jag ser att jag verkligen får med allt, och såklart packat de sista.
Nu väntar sägen så jag drar mig mot den.
Nu hörs vi inte på ett tag, men ha de bra.
Sköt om er!
-
Just so you know - Jesse mccartney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0