Vi ska ooha hela natten ohaa hela dan!

Jag vill börja med att säga att du Viktoria johansson är helt underbar, och att vara i din tillvaro är awesome.
Våra stunder kan ju ingen slå, och så har de alltid varit. Bästa kusinen kommer du alltid var vart vi än hamnar.
Dagen har varit helt amazing, inte för jag orkar berätta så mycket om de för de händer så mycket på en och samma gång när vi är tillsammans.
Fotat har de blivit en hel del, godis och cola är bara för namnet & skratt anfallen kan man aldrig få för mycket av!
Lite bilder kommer, men långt i från alla.
Tillsammans är vi oslagbara så är de bara!
-
Min studiedag börjar gå mot sitt slut, men jag är bomb säker på att den inte kunde blivit bättre, har även hunnit med lite läxor nu på kvällningen och även plockat undan lite på rummet.
Sängen ropar på mig så de är bäst att lyda, ha de bäst!
Du är som gjord för mig..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0