Världen är upp och ner, fötterna vill inte landa.

Ja allt är upp och ner, jag vandrar bland stjänror väntar bara på att möta på månen.
Livet är en stor gåta och går upp men kan plötsligt gå ner. Livet är på toppen så långt ifrån botten den kan komma.
Vänner, famlij, kärleken, ja allt är bäst.
Just nu skulle jag vilja stanna tiden bara stanna allt och njuta, få njuta extra länge av denna känsla.
Gud va en smart gubben han, som gav oss allt detta!
Ibland frågar jag mig vad jag gör här men nu just nu vet jag! Jag är här för att visa alla hur jävla mycket vi har som vi bara blickar förbi missar, vi har allt men vill bara ha mer!
Ta vara på allt, för vi lever bara en gång!



En för jävla goooer brud!

En kille med stil!

Och en för jävla snygg kille som jag älskar som bara den!


Kommentarer
Postat av: Tricia <3

Tricia Like! <3

2011-03-30 @ 22:14:53
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/
Postat av: Tricia <3

Ofc! Älskar dig med! <3

2011-03-31 @ 06:56:41
URL: http://wearebeautiful..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0