3 days left and then I'm gone..

Rubriken säger de mesta tycker jag, för det är nämligen 3 dagar kvar innan jag säger hejdå till lilla Hjo och drar i mot Sälen med ett härligt gäng.
Vi ska åka till Lindvallen med konfan, och va där i 3 dagar och åka skidor.
Ska bli jätte roligt att se hur Sälen ser ut, jag har själv aldrig varit där bara hör när alla andra pratar om backarna och hur fint de är där uppe, Men nu är de min tur att berätta om backarna och hur fint de är.
Om jag inte sagt de tidigare så följer kameran med till sälen så vänta er en bildbomb när jag väl kommer hem.
Så just nu packar jag för fullt inför Sälen, och de blir väl morgon dagen osså fullspäckat av.
Ännu en craazy dag tillsammans med Tricia blev de idag med och de gjorde mig inget alls!
Du är grym bruden och tillsammans blir vi grymmast.
Nu ska jag faktiskt forsätta med packningen så att de blir klart.
Ha de bra!
-
Veckans citat: Use  it  or  lose  i't.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0