Vi ska ge allting vi har, för vi har allt att vinna!

Bilden beskriver min dag, jag har spendarat de mesta av dagen på att fota dessa brudar, själv har jag ont i ryggen och valde att så över denna match.
Låten är våran "hkg-låt" som sjungs av bandet neverstore om ni vet vilka dom är, dom är kända och kommer här i från hjo lite små coolt faktiskt men tillbaka tilll handbollen.
Ni tjejer är gryma, vinst mot Lidköping med 21-16, krossa krossa krossa vi har krossat Lidköping skrek de från omklädnings rummet när jag kom ner ifrån läktarn.
Grymt spelat brudar ni är guldvärda!
Just nu har jag inget göra, och de ser ut att dagen blir i denna takten.
Vissa dagar blir så, och visssa inte aja nu ska jag prata vidare med Clara i skype.
Pusshejs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0