Ska vi inte ha någon refräng!? inte fan vet jaag.


Slänger in en låt från den gamla goda tiden då man va liten.
Och även en crazzy bild på mig och bästa vän ♥
Dagen har varit upp och ner, de är tur att man har underbara vänner & underbar pojkvän i skolan annars skulle jag inte orka mycket mer. Ni är för gooooa!
Tiden den flyger iväg nästa vecka drar jag till Sälen helt sjukt!?  Aja i morgon har jag tydligen lovat att följa med Hanna och Tola och ta hål, jag vet jag är inte riktigt normal men vem är de egentligen? (aa'
Haaha alla borde va som mig, ja alla borde va som jag!!
Och efter håltagningen till kvällen väntar gårn med trevliga  och mycket saknade vänner! ♥
Helgen är inte planerad ännu men de är lite skönt de också faktiskt. Nu ska jag dra ner till ica och köpa lite smått och gott, har märkt att jag har blivit en tjockis ;oo Tur så tränar jag i alla fall.
Aja hare gött!

Kommentarer
Postat av: Marcus Majuss Woxter

Hejsan! Jag har en dagens blogg tävling oss mig!

Jag lottar ut 3 stycken vinnare varje dag!

Och det skulle vara super kul om du ville vara med :D

Här är direkt länk: http://majuss.se/2011/march/dagens-blogg-torsdag-1.html#comment



Ha en toppen dag kram!

2011-03-03 @ 18:02:38
URL: http://majuss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0